Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Τραπεζι-Παγκος

Ενταξει λοιπον ...δεν γινετε...ζηλευω..ολο ωραια πραγματα βλεπω να φτιαχνετε κι ειπα και εγω να σας δειξω κατι..πως ενα τραπεζι που βρηκα πεταμενο μεταμορφωθηκε σε ενα τραπεζι παγκο για το μαγαζι...
Η αληθεια ειναι οτι στην αρχη το πηρα στο μαγαζι για να μας εξυπηρετησει στα μαστορεματα και μετα θα ανεβαινε στο παταρι που θα λειτουργησει ως αποθηκευτικος χωρος..αλλα η μοιρα του δεν ηταν αυτη...το ετριψα λιγο....

Του εβαψα το καπακι σε ενα απο τα αγαπημενα μου χρωματα και τα ποδια σε μια παστελ αποχρωση ..
Μετα περασα με μια λευκη ματ αποχρωση τα ποδια..και λιγο πριν στεγνωσει..τα σκουπισα με ενα σφουγγαρι..
Το ιδιο εγινε και στο καπακι του τραπεζιου...το καπακι το εσβησα πιο πολυ απο οτι φαινεται στην φωτο αλλα δεν τραβηξα στο τελος αλλη φωτογραφια γιατι ξεχαστηκα απο την χαρα του αποτελεσματος..
Θα σας ανεβασω ετσι κι αλλιως πολλες φωτογραφιες του μαγαζιου για να μου πειτε την γνωμη σας!!
Και στο τελος πολυ διακριτικα εβαλα λιγο πατινα στις γωνιες του..απο οτι βλεπετε εχει ροδακια και θα βαλουμε μαλλον γυαλες με διαφορα κουλουρακια επανω...εσεις τι θα προτεινατε??

11 σχόλια:

  1. Ονειρεμένη Ονειροπαγίδα με τις ονειρικές μετατροπές σου!!! Δεν ξέρω τι μαγαζί έχεις ακριβώς για να σου προτείνω κάτι ανάλογο, όμως η ιδέα σου είναι πολύ ωραία, το δε τραπέζι, καταπληκτικό!!! Έτσι έχω προτείνει και στη μαμά μου να φτιάξει την τραπεζαρία της που έχει χαλάσει η επιφάνεια αλλά είναι μία καταπληκτική χειροποίητη ροτόντα! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ....ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΙΓΟ DEGOYPAGE ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΟΥ ....ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΕ ΠΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ?(ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ...)ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειααααααα!!!!!! λατρευω που δινεις ζωη σε κατι πεταμενο.....κι εγω αυτο κανω αυτο στο σπιτι μου,ξεκινησα αλλα να δω ποτε θα τελειωσω.....ΠΕΡΙΜΕΝΩ κι αλλες φωτοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο το αποτέλεσμα και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο αυτά των εκθέσεων! Ακρυλικό χρώμα χρησιμοποίησες ή ρεπουλίν νερού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η τέλεια μεταμόρφωση.Ξέρεις τι μπορείς να βρεις στα σκουπίδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητε Δρ.Βρακατορ ολα τα χρωματα που χρησιμοποιω ειναι νερου ..ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!
    foufoula 89 το μαγαζι ειναι στην Αγ.Παρασκευη και πιστευω οτι θα ανοιξουμε αρχες Φεβρουαριου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη μεταμόρφωση!!!!Αν δεν βαλεις πανω τραπεζομαντηλο ισως θα μπορούσες να κανεις κατι σαν ζωγραφική;τεχνικη χαρτοπετσέτας;ψηφιδωτό;θα το ομορφαινε περισσοτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ όμορφο .
    Συγχαρητήρια ! στην αρχη νομιζα οτι κρακελάρισες την επιφανεια του τραπεζιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να είσαι καλά margarita ,πολύ μου αρέσουν όλα όσα μεταμορφώνεις ,το κάνω κι εγώ ξέρεις παλιότερα και σε μεγάλες επιφάνειες να σκεφτείς ότι ελαιοχρωματιστή ακόμη δεν έχω πάρει στο σπίτι ή στις δουλειές μου, βέβαια μετά απο τις ενοχλήσεις στον αυχένα καθώς δεν έρχεται μόνο του....θα αρχίσω να σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο ενός "επαγγελματία" γιατί ξέρεις νομίζω πως όλοι μπορούμε τα πάντα...να μην σε ζαλίζω όμως .Εύγε έχω να σου πω και πάλι εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή